dissabte, 31 de juliol del 2010

"Negritos" amb fruits secs

Jo sóc molt xocolatera, però de la negre, negre, je je je. Normalment no tinc fruits secs a casa o sigui que aquesta recepta "no la podia fer", si que la podia fer però suposo que hauria quedat com un pà de péssic de xocolata, així que avui m'he provist d'una mica de tot. Doncs som-hi
Ingredients:
100 gr xocolata negre, si pot ser amarga
125 gr mantega en pomada
125 gr de sucre
2 ous
100 gr de farina de reposteria
8 gr de llevat
un polsim de sal
una culleradeta de sucre avaïnillat
fruits secs a la vostra elecció (jo he posat nous i ametlles)
cacao en pols per decorar

Desfarem  la xocolata al bany maria i un cop estigui desfeta la reservarem. En un bol, batrem la mantega, i el  sucre amb la batedora de varilles. Un cop tinguem una massa cremosa hi afegim els ous d'un en un i la xocolata desfeta, procurant no parar de batre.
Escalfarem el forn a 200º. Seguidament barrejarem la farina amb el llevat, el sucre avaïnillat i la sal. Afegirem els fruits secs trencadets i ho afagirem a la massa obtinguda abans.

Ho posarem en un motllo, segons la recepte de 20 cm rectangular, jo l'he fet en un de rodó, i ho enfornarem 30 minuts o fins que l'escuradents surti sec. Deixarem refredar.