diumenge, 11 de juliol del 2010

Truita de patates

Sempre he pensat que el fet de que un plat sigui molt simple i senzill ha de deixar de ser un bon plat. No sé si m'enteneu??? Doncs aprofitant que avui per dinar he fet truita de patates us explicaré com la faig.
Ingredients:
4 o 5 patates mitjanetes
3 o 4 ous depenent si son gaire grossos, jo per aquesta n'he fet servir tres
sal
llet sencera
En una paella amb l'oli una mica calent no massa hi posem les patates talladetes molt petites i ho salem, si feu la truita com jo la faig notareu que la patata no queda fregida sino cuita, ja que a mi m'agrada fer-la molt a poc a poc. Doncs deixem les patates al foc mig i les anem remenant de tant en tant però que no arribin a enrrossir si veieu la foto, la textura de la patata quasi s'arriba a desfer, jo puc arribar a estar entre 3/4 i una hora.

En un bol hi posarem els ous amb una mica de llet sencera, que li dona un gust molt bo i ho batem. També podem afegir una mica de llevat royal si volem que ens pugi una mica, jo avui no n'he posat. Quan les patates estiguin al punt, les posem ben escorregudes en el bol on tenim els ous i la llet i ho barregem bé. Courem la truita a la mateixa paella on hem cuit les patates, a foc mig perquè se'ns cualli però no torri, aproximadament uns 3 o 4 minuts donarem la volta, esperarem 3 o 4 minuts més i ja la tindrem