divendres, 24 de setembre del 2010

Pastis fondant Tux darth maul-Base red velvet


Sembla que útlimament només faig pastissos, però és el que passa quan se t'ajunten aniversaris. Aquest em va fer molta il.lusió fer-lo, ja que era per un molt bon amic. Li agrada molt les guerres de les galàxies i en especial aquest personatge, tot i que pobret només dura una peli. Doncs bé vaig tornar a repetir la base de red velvet, perquè el personatge era vermell com els dimonis, jejeje. El vaig farcir de melmelada de "mirabelles", és una melmelada que la vaig comprar a França durant les vacances i que per aquí no n'he vist, és d'un tipus de flor. Com ja sabeu trobareu la recepta del fondant aquí.

 PER MOLTS ANYS NATXET!!!!!!!!!!!!!!!





El pastís va ser un èxit total, juntament amb el sopar sorpresa que va ser genial i deliciós, acompanyat per un vi que es diu tal i com sóna de Puta Madre, i aquest va ser el meu regal per completar el sopar.







1 comentari:

Mon ha dit...

Que dir!! Està boníssim, la decoració genial, i la bona companyia el millor!!!